Ons avontuur in Namibië

Dag 1 Vakantie is begonnen

Zo de vakantie is begonnen, vanavond eerst nog chinees gehaald en bij ons thuis gegeten, misschien wel de laatste fatsoenlijke maaltijd voor de komende weken tenslotte Daarna rond een uur of zeven samen met B&A, rijdt Alie ons naar een hotel bij Schiphol. Want parkeren zoals we vorig jaar hebben gedaan met afgeven van de sleutel dat doen we niet meer tenslotte.

Ze kopen daar zelf maar een auto voor het intern transport, die van ons krijgen ze niet meer

Bij aankomst blijkt de P garage vol te zijn, beetje jammer als je 3 weken wilt parkeren. Later nog maar eens kijken of er misschien plaats is.

Na ons geïnstalleerd te hebben op onze kamers, direct naar de Lobby voor een paar heerlijke Palm biertjes. De dames genieten van een non alcoholische versnapering, (hoe is het mogelijk ).

Als Anneke rond een uurtje of half elf in de P garage gaat kijken of er inmiddels een plekje is, blijkt dit het geval te zijn.

Dus ik direct naar onze C-HR en de garage in, het vrije plekje blijkt een zeer smal plekje te zijn langs de muur. Moet net passen, valt toch niet mee om hem hier tussen te zetten met al die waarschuwingspiepers die je continu vertellen dat je niet verder kunt, maar toch moet. Met de aanwijzingen van Anneke lukt het toch.

Als hij staat is het onmogelijk de auto via het bestuurdersportier te verlaten en dat geldt echt niet alleen voor mij.

Dus ik met mijn atletische lichaam even over de middenconsole geklommen en via de rechterportier de auto verlaten. Hoop dat als we terugkomen er niet een brede patserbak naast staat want dan kunnen we er echt niet meer in. Alhoewel de optie via de achterklep overblijft.

Morgen na het ontbijt met de shuttle om 11:15 uur naar het vliegveld, want om 15:15 uur vertrekken we dan eindelijk voor etappe 1 naar Doha in Qatar. Een vlucht van ruim 6 uur. Daarna nog een klein stukje naar Windhoek van bijna 11 uur Je moet er wat voor over hebben om af te gaan zien .

Zo dit was dag 1. Lekker kort verhaal weer, dat beloofd weer wat.

Peter

Een goede reis. En een mooie vakantie.

Rene

Het begin van een mooie reis. Veel plezier en geniet ervan allemaal.

Tineke

Wat een heerlijk verhaal ,?nu genieten .?

Jacqueline en Hans

Een goede reis ,en we wachten weer op een mooi reis verhaal .
Groeten

Paul Br

Ik wens jullie een heeeeele fijne vakantie. en geniet er van.

wilma

Achteruit inparkeren was een optie geweest...... :-)
Goede vlucht en het avontuur gaat nu beginnen!

Maja

Goeie reis en een hele fijne vakantie.

José

Nou ,jullie avontuur is dus al goed begonnen ? goede reis en veel plezier!

Jannie en willem

Nou jullie avondtuur is al goed begonnen nou veel plezier en een mooie reis??????