Ons avontuur in Namibië

Dag 3 300 km onverhard.

Vandaag onze eerste autorit gedaan, zoals de titelal weergeeft ongeveer 300 km over onverharde wegen naar Tsauchab River Camp. De weg varieert van glad gravel tot wasbord gravel maar overal veel stof.

Onderweg eten we een overheerlijk stuk appeltaart in Solitair bij cafe van der Lee, 20 jaar geleden gestart door Ton van der Lee een Nederlandse schrijver en cineast, toen de tent goed liep werd hij onder bedreiging van een geweer verzocht aan zijn stutten te trekken. Hij heeft hier zelfs een boek over geschreven, solitair getiteld. Onderweg gaan we ook over de prachtige Spreetshoogte pas

In onze lodge zitten we nu in aparte huisjes op zo’n 800 meter van de receptie in de middle of nowhere.

Vanavond heerlijk culinair gegeten, springbok pie, ik denk dat we morgen giraffe eten, ze hebben hier nl ook hele lange tafels.

De eigenaar brengt ons terug naar ons huisje hopen we, want als je het hebt over donker, hier is het donker. Maar dat wordt beloond met een overweldigende sterrenhemel.

Ohja de foto’s uploaden wil nog niet erg lukken helaas, vanwege traag internet. (zoals verwacht)

Tineke

Heerlijk verhaal, groeten van ons .

Willem en jannie

800meter is wel een verre afstand voor jullie om te lopen hè hier heb je een fiets voor jullie????????blijf je nog in beweging ook groetjes

Conny

Heel leuk om met jullie mee te reizen. Enne een aanrader om het boek Solitair te lezen. Veel plezier!!!

Ronald& Nanette.

Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat zonder toilet enz. Je schrijft erg leuk. We blijven jullie volgen. Wij gaan zo weer aanleggen op Sardinië en probleemloos met de nieuwe oude motor. Veel plezier nog.

Peter Swart

Giraffe aan tafel en waterbuffel in het zwembad? Mooie reis hoor...
Grtn.