Ons avontuur in Namibië

Welkom op onze Reislog!

Hallo allemaal en welkom op onze reislog!

Omdat we weer een mooie reis gaan maken, heb ik besloten om onze avonturen tijdens onze rondreis van zo’n 5000 km door Namibië weer op het digitale papier te gaan zetten. Dit alles uiteraard onder het voorbehoud van de beschikbaarheid van een internet verbinding. Ik vermoed dat de inheemse Himba’s iig nog niet zover zijn.

Wij vertrekken op 16 November richting Windhoek en hopen op 8 december weer thuis te zijn.

Vanaf die datum zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je inhet profiel.

Als je nu al een mail hebt ontvangen hoeft dat niet meer natuurlijk, want iedereen die ons in Thailand heeft gevolgd staat nu ook weer in de verzendlijst.

We zie jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Hans & Alie en Berrie & Anneke

Conny

Leuk om met jullie mee te reizen door dit fantastisch mooie land!

Paul

Leuk om jullie (alweer) te gaan volgen. Mocht internet niet werken dan maar via tamtam??

Marjo & Annemieke

Hoi Hans, Berrie, Alie en Anneke,
Kijken of we jullie weer kunnen volgen. Wijzelf vertrekken ook de 16e nov voor een 22 daagse motorreis door India. Misschien zien we elkaar nog op Schiphol. Alvast veel plezier gewenst, Groetjes M&A

Hans Lentjes

Ook mooi zeg Marjo en Annemieke, India en dan op de motor, respect hoor zeker voor Annemieke die wel weer achterop zal zitten nem ik aan.
Fijne vakantie alvast en idd misschien tot ziens op Schiphol

Hein en corine

Wat leuk dat jullie alweer de hort op gaan...... Tja.... Iets met werkpaarden en luxe paarden - :)

Jolanda

Ik kijk weer uit naar hilarische verslag en heel veel plezier in jullie reis.

Maja

Ik kijk weer uit naar jullie mooie verhalen en foto's v MOOI Namib.
Het wordt weer genieten!

Jannie willem

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen fijne reis en kom gezond weer naar huis en veel plezier groetjes van ons??